Meest gestelde vragen
Hoe werkt de website?
Wij zijn een onafhankelijk platform dat leveranciers en eindgebruikers samenbrengt. Alle kerstpakketten op onze website worden aangeboden door verschillende, zorgvuldig geselecteerde leveranciers. Bij elk pakket staat duidelijk vermeld wie de aanbieder is. Heb je interesse in een pakket? Met één druk op de knop kun je eenvoudig je gewenste aantallen doorgeven en direct een offerte aanvragen bij de betreffende leverancier. Je ontvangt automatisch een bevestiging van je aanvraag, waarna de leverancier contact met je opneemt om alles verder af te stemmen. Goed om te weten: je kunt zoveel aanvragen doen als je wilt – er is geen limiet!
Ik heb een vraag over een pakket, aan wie kan ik die stellen?
De leveranciers doen hun uiterste best om elk kerstpakket zo duidelijk mogelijk te presenteren. Toch kan het voorkomen dat je een vraag hebt over de inhoud, afmetingen of iets anders. Geen probleem – bij elk pakket staan de contactgegevens van de aanbieder vermeld. Heb je vragen? Neem gerust rechtstreeks contact op met de leverancier. Zij staan klaar om je te helpen met alle details.
Ik heb een offerte aanvraag verstuurd maar krijg geen reactie, wat nu?
Heb je een offerteaanvraag gedaan maar nog geen reactie ontvangen? Dat is natuurlijk vervelend! Leveranciers ontvangen in deze periode veel aanvragen, waardoor de responstijd soms wat langer kan zijn. Ons advies: neem na het versturen van je aanvraag direct telefonisch contact op met de leverancier. Uit ervaring weten we dat dit het proces vaak flink versnelt. De contactgegevens, inclusief telefoonnummer, vind je eenvoudig bij de leveranciersinformatie onder elk pakket.
Ik ben niet tevreden over de geleverde pakketten, wat nu?
Voldoen de ontvangen pakketten niet aan je verwachtingen? Het kan voorkomen dat door wat voor eden dan ook de levering afwijkt van wat er vooraf is besproken. Omdat wij enkel het platform zijn dat de verbinding legt tussen leverancier en klant, kunnen wij in dit soort gevallen helaas niet bemiddelen. We raden je aan om direct contact op te nemen met de leverancier bij wie je de pakketten hebt besteld. Zij kunnen je verder helpen met een passende oplossing.
De levertijd van mijn pakket duurt te lang, wat nu?
Je offerteaanvraag is goedgekeurd en de leverdatum is afgestemd – maar nu laat de levering op zich wachten. Vervelend, dat snappen we. Omdat wij enkel het platform zijn dat klant en leverancier met elkaar verbindt, kunnen wij in dit soort situaties helaas niet tussenbeide komen. We adviseren je om direct contact op te nemen met de leverancier bij wie je hebt besteld. Zij kunnen je het beste informeren over de actuele status van de levering.
Bieden jullie zelf ook pakketten aan?
We krijgen regelmatig de vraag of wij zelf de aanbieder zijn van de kerstpakketten, omdat onze contactgegevens op de website staan. Dat is niet het geval. Wij beheren enkel het platform en zorgen ervoor dat jij het beste aanbod van de meest betrouwbare leveranciers kunt bekijken en vergelijken. Voor specifieke vragen over pakketten, offertes of maatwerk kun je het beste direct contact opnemen met de betreffende leverancier. Bij elk pakket vind je hun contactgegevens. Heb je vragen over het gebruik van de website of loop je ergens anders tegenaan? Dan helpen wij je natuurlijk graag verder!
Ik ben een leverancier en wil mijn pakketten op de website plaatsen, hoe kan ik dit doen?
Ben je leverancier en wil je jouw aanbod op onze website presenteren? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel ons op +31 (0)75 6475747. Een medewerker van onze salesafdeling neemt vervolgens contact met je op om de verdere details te bespreken.